1 Şubat 2012 Çarşamba

BARIŞ MANÇO SEN BİZİ BIRAKTIĞINDA HENÜZ ADAM OLAMAMIŞTIK Kİ !

 

Karlı bir kış günü bugün,güneş gülümsüyor İstanbul'a...Takvimlere baktığımızda, 1 şubatı gösteriyor... Eee ne var bugün diyeceklere, bugün yani 1 Şubat 1999 günü ayrıldı aramızdan SANATÇI BARIŞ MANÇO.
Evet,SANATÇI diyorum gururla mutluluk içerisinde,çünkü ondan bir tane daha gelmeyecek dünyaya...
"Adam Olacak Çocuk", "7'den 77'ye"... Sayısız emsalsiz proje,sayısız başarıya imza attı. Varlığı büyük küçük herkesi mutlu ederdi,güçlendirirdi hatta abartısız.
SEN ÖLDÜĞÜNDE HENÜZ ADAM OLAMAMIŞTIK...
Şimdi ADAM OLDUK,ama SEN YOKSUN BARIŞ MANÇO...
Şarkılarınla,anılarınla bizimlesin...
Kimileri seni unuttu bile,kimileri seni hatırlamak istemiyor bile.

SEVGİ,SAYGI VE RAHMETLE ANIYORUZ SENİ...

*GÖZLERİMDE YAŞ,KALBİMDE SIZI UNUTMADIM SENİ...*

1 yorum:

  1. Yıllar önce ilkokul 1.sınıfta öğretmenimiz herkes şarkı söyleyecek demişti, ben de onun bir şarkısını söylemiştim. "Kuyu başına vardım" diye başlamış ve şarkıyı sonuna kadar söylemiştim. Yeri dolmayacak büyük bir sanatçı, özlemle anıyor ve arıyorum. Ruhu şad, mekanı cennet olsun!

    YanıtlaSil