7 Ocak 2012 Cumartesi

Fotoğrafçının Güncesi***04

    İstanbul'da yağmurlu bir gecenin ardından yine yağmurlu bir sabaha açtım gözlerimi...
Annemi 1 haftanın içerisinde çok az gördüğümü düşünerek onunla kahvaltı yapmayı tercih ettim.
Dostun Erhan sağolsun,bir şarkıya musallat oldum sayesinde ;"Korkuyorum Sevmekten" diye. Başka Bir Dilde AŞk*ın soundtrack lerindemiş parça.Dinlediğim ilk andan itibaren düşünmeye başladım, cidden korkuyor muydum ben sevmekten ha?
   Ben geç kalıyorum insanlara,karşılaştığım biri belki de tam da benim kafama uygun derken illa bir engel çıkıyor...Kendi kendime ;-Allah seni sınıyor kızım! deyip oluruna bırakıyorum herşeyi. Hal böyle iken,hayattaki EN BÜYÜK AŞKIM FOTOĞRAF da var işin içinde. İstiyorum ki,yaşamımda olacak insan bununla uğraşsın ya da uğraşmıyorsa da fotoğrafla alakalı yaptıklarıma saygılı olsun en azından. Ooof çok mu şey istiyorum Allah*ım !...Bazen edilen onca laf,söylenen onca söz,email*ler,mesajlar herşeyin anlamını öyle bir süzgeçten geçiriyorum ki,aklımın karıştığı anlar oluyor. Bazen İLİ KALP BİRBİRİNE ÖYLE BİR YAKIN OLUYOR Kİ,AMA BİR YANDAN DA ERİŞİLMEYECEK BİR MESAFE... ALLAH*ım deli olacak  tarzdan hem de bu! Olacak iş değil!
   Fotoğraf adına birşeyler üretebilmenin,belki fotoğraf adına birkaç iyi şeyi gösterebildiğim günlerden biriydi bugün... Bir çift göz ışıltısındaki mutluluğu görmek de güzeldi... Evet,güzeldi işte. Ben mutlu olabildiğim zamanlar,mutlu edebilenlerdenim...
Cemal Süreya*dan sevdiğim bir şiir ile devam edip bugünü sonlandırayım yazdıklarımda...
İki kalp arasında en kısa yol:
Birbirine uzanmış ve zaman zaman
Ancak parmak uçlarıyla değebilen
İki kol.

Merdivenlerin oraya koşuyorum,
Beklemek gövde gösterisi zamanın;
Çok erken gelmişim seni bulamıyorum,
Bir şeyin provası yapılıyor sanki.

Kuşlar toplanmış göçüyorlar
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

(Cemal Süreya-İKİ KALP)


Sevgiyle ve fotoğrafla kalın.
EMİNE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder