25 Aralık 2011 Pazar

Fotoğrafçının Güncesi***02 ve İstanbul'da Yaşam*dan Fotoğraflar

 Biliyorum yazmam gerekiyordu,aklımdaki cümleleri toparlamaya çalışıyordum sadece...:)
Fotoğrafları kesinlikle bloğa yüklemem gerekiyordu ve de onlara dair hikayeleri de aktarabilmek...
Sırasıyla ilk fotoğrafla başlayacağım ve sonra fotoğrafları yüklemeye devam edeceğim.
Öncelikle İstanbul'dan,farklı mekanlarda çekilen çalışmalar yer alacak bu konu başlığı altında.
"Babamla Ben" isimli çalışmamdan başlayalım ve sonra arkası gelsin...
***"Bir Sokak Oyunu" isimli çalışmam ve Yahya Abimin fotoğrafı***

Hayat denilen sahnede,zamanın içinde yürürken farklı kahramanlarla karşılaşırım...Bir gar,bir bekleme salonu,
bir köprüaltı,bir kaldırım,bir ev hiç farketmez ; görebildiğim yerdir asıl olan hikayenin başlangıcı...
Bu defa bir kaldırım, bir sokak rüyası Yahya abi... Kemençesiyle,birkaç kutu birasıyla, ayık olmak ve
olmamak arasında gidip gelen konuşmalarıyla,yanıbaşına savrulan iki yaprakla birlikte hayat onu savurmuştu oyunun
tam da ortasına.Ona selam verme ve onu dinleme sahnesini canlandırıyordum,oyunun tüm gerçekliğiyle. Yapraklara baktım,
tesadüfen bizimleydiler,ama Yahya abi bir tesadüf değildi... Oyun yazılmıştı önceden,hem bu oyun mecburiydi vazgeçsem de
yolumun üzerinde karşıma çıkan tüm bu gerçek kahramanlarla "IŞIKLA YAZI YAZMAK" oyununu oynayacaktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder