10 Aralık 2011 Cumartesi

Fotoğrafçının Güncesi ***01

  Merhaba kendime,merhaba bu satırları okuyan herkese,

Bugün İstanbul'da güneşli, ama ayazın insanın yüzünü kavurduğu günlerden biriydi. Sabahın çok erkeninde ruhumun tüm bunalmış haliyle çıktım evden,attım kendimi sokağa...  İnsan bazen sokaklar boyunca yürümek istiyor hiçbir şey yapmaksızın ve ben de bunu yaptım tam olarak... Uzun zamandır almak istediğim bir objektif vardı,fotoğraf ekipmanım zamanı geldikçe gitgide genişleyecektı farkındaydım...Tabii alınan her ekipman bana ayrı bir "YÜK TAŞIMA KAPASİTESİ" demekti:) Evet, ben artık bir  Sigma 70-200mm F2.8 EX DG OS HSM sahibiyim. Bu ne mi demek? Bu artık insan fotoğrafları için,uzaktan dahi portreleri kaçırmayacağım anlamına geliyor... Gidilen onca yerdeki zoom*lamam gereken manzaraları da öyle hatta. Bu benim 4. lensim,hani sayı artar mı bilmiyorum ama,artabilir. Dilerim bu lens de bana iyi fotoğrafları çekme şansını getirir.
Zannediyorum bu benim kendime YILBAŞI HEDİYEM. İçim,şu fotoğrafta asma köprüye uzandığım pozisyondaki kadar RAHAT işte.

Pazar gününe merhaba demeden önce,sakin bir cumartesi gününden sevgilerimle,
EMİNE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder